Ennen kuin rupeat lukemaan tätä tekstiä, niin laita tää soimaan youtubesta, siitä saat kuvan mun luonteesta;) :

http://www.youtube.com/watch?v=pIgZ7gMze7A

Hei kaikki! Mun nimi on Helmi, ja mä alotin tän bloggaamisen. Pari mun kaverii pitää omaa blogia, joten heidän blogiensa innoittamana, minäkin rupesin nyt pitämään blogia. Johonkin postaukseen laitan kuvan itsestäni, ja kaverikuviakin saattaa tulla. Tänään, ei oo tapahtunu vielä mitään mullistavaa, muuta kuin että mä oon käyny suihkussa ja syöny ja näin. Aijon ehkä käydä jossain ulkona, ja sopia ehkäpä jonkun kaverin kanssa jotain hauskuutusta. Ilma on nyt hiukan sateinen, mutta aurinko paistaa silti. Nyt, kun kirjotan tätä tekstiä niin kuuntelen musiikkia. Muutama biisi saa mut tanssimaan ihan hullusti :D 

Noh, nyt mä kerron vähän itsestäni. Mä oon vitoselle menevä musiikkia, tanssimista ja hulluttelua rakastava tyttö. Mä asun Helsingissä, ja omistan ihanan perheen, rakkaita ystäviä ja parhaista parhaimman bestiksen! Omistan luonnonvaaleat hiukset, ja vihreet silmät. Pituutta omistan tarpeeksi, samoin painoa. Minut voi löytää yleensä televisiota tuijottelemasta, tietokoneen edestä löhöilemästä, tanssimasta hyvän musiikin tahtiin tai laulamasta siansaksaksi Never gonna give you up'pia ja kähveltämästä suklaakeksejä kaapista. Siinä oli musta hiukan tietoa. Nyt, ennenkuin lähdet, niin sanon vain, että blogiani saa kommata, liittyä lukijaksi ja lähettää ylimääräisiä kysymyksiä sähköposti osoitteeseen [email protected]

Kivaa päivää kaikille, nauttikaa elämästä ja tehkää kaikkea kivaa!

Helmi